امروز سه شنبه, 21 آذر 1396 - Tue 12 12 2017

منو

پرسش های متداول

1- چه زمانی شروع خرید گندم از کشاورزان توسط شرکت غله انجام خواهد پذیرفت ؟

فصل خرید گندم از اواسط تیر ماه هر سال شروع و تا پایان مهر ماه همچنان با مراجعه کشاورزان به مراکز خرید تداوم دارد 

2- وجه گند خریدی کشاورزان چه زمانی به حساب آنها واریز می گردد ؟

اعتبار متمرکز و کشوری می باشد و در صورت تامین اعتبار از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران به حساب کشاورزان واریز می گردد

3- نحوه خرید آرد از سیستم چگونه است ؟

بعد از تغییرات بوجود آمده و انتقال سامانه به سامانه خرید آرد بانک سپه می توان با مراجعه به سایت خرید خود را انجام داد همچنین راهنمایی استفاده از سیستم در سایت شرکت غله موجود است  لینک سایت خرید ارد بانک سپه

 

4- اگر  مشکل در کیفیت نان و نانوایی داشته باشیم به کجا مراجعه کنیم ؟

نمونه نان را به پژهشکده شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 ارسال فرمایید و اگر در مورد مشکل نانوایی ، کم فروشی و گران فروشی موردی داشتید به سامانه 124 سازمان بازرسی و نظارت صنعت ، معدن و تجارت تماس حاصل فرمائید 

5- مراحل خرید گندم را توضیح دهید ؟

پیش بینی مناطق مورد نیاز جهت ایجاد مرکز خرید و تهیه تجهیزات لازم وآماده سازی جهت خرید - افتتاح حساب نزد بانک عامل توسط کشاورز جهت واریز وجه گندم تحویلی - حمل گندم به مرکز خرید توسط کشاورز جهت تحویل - معرفی کشاورز به همراه کارت ملی وشماره حساب جهت انجام آزمایش سلامت گندم - تشخیص سلامت وصلاحیت خرید گندم توسط کارشناس آزمایشگاه وتعین افت وقیمت گندم - اگر گندم قابل خرید بود طبق جدول پاکی وتعین افت - صدور برگ خرید وارائه آن به کشاورز جهت دریافت وجه گندم

6- اگر مشکل در خصوص کیفیت آرد بود به کجا مراجعه کنیم ؟

نمونه نان را به پژهشکده شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 ارسال فرمایید 

7- نانوایان در مورد مشکلان مربوط به حمل و نقل آرد به کجا مراجعه کنند ؟

می توانند از طریق مدیر خدمات بازرگانی نسبت به حمل آرد خود اطلاعات لازم را دریافت نمایند همچنین ریاست شرکت حمل و نقل خلیج فارس نیز پاسخگو هستند 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت غله و بازرگانی منطقه 8 می باشد